wlasny sklep2
  • 17 czerwca 2020 11:34
  • Rzeszów
490 za osobę(Stała)

Masz pomysł na własny sklep internetowy, ale nie wiesz od czego zacząć?
Potrzebujesz sprawdzonych i praktycznych wskazówek?

Mamy rozwiązanie idealne dla Ciebie.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu pt.

> Własny sklep internetowy od podstaw <

Cel szkolenia:

Podstawowym celem szkolenia jest przekazanie jego uczestnikom praktycznej wiedzy w zakresie zakładania sklepu internetowego, tworzenia opisów produktów, pozyskiwania i obsługi klientów oraz prowadzenia działań marketingowych.

Grupa docelowa:

  • Osoby planujące założenie działalności gospodarczej,
  • Właściciele i pracownicy sklepów stacjonarnych zainteresowanie otwarcie sklepu internetowego,
  • Właściciele firm zainteresowani rozszerzeniem dotychczasowej działalności.

Jak uczymy?

  • Zajęcia odbywają się w kameralnej atmosferze (liczba uczestników wnosi od 1 do 3 osób),
  • Zajęcia prowadzone są formie warsztatów praktycznych (20% teorii – 80% praktyki),
  • Pracujemy na konkretnych przykładach i pomysłach,
  • Wszystkie działania praktyczne omawiamy na specjalnie przygotowanym autorskim symulatorze sklepu internetowego.

Czas trwania: 8 godz x 45 min (6h zegarowych)

Program szkolenia:

  1. Wybrane aspekty prawne prowadzenia sklepu internetowego.
  2. Tworzenie sklepu internetowego od A do Z.
  3. Tworzenie opisów produktów.
  4. Skuteczny marketing w sklepie internetowym.
  5. Metody pozyskiwania klientów.
  6. Tworzenie profilu klienta sklepu internetowego.
  7. Obsługa klient na różnych etapach sprzedaży.

Korzyści:

  • W trakcie szkolenia skupiamy się na praktycznych zagadnieniach,
  • Zapewniamy materiały szkoleniowe i wsparcie merytoryczne po zakończeniu szkolenia.

Zaświadczanie:
Po ukończeniu szkolenia zostaje wydane zaświadczenie o ukończeniu szkolenia według wzoru § 18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11.stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.

Przegląd

Korzyści:

  • Ponadto po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
  • Właściwie przygotować się do założenia sklepu internetowego,
  • Dostosować sklep internetowy do aktualnych przepisów prawnych,
  • Wybrać oprogramowanie sklepu internetowego,
  • Wybrać odpowiedniego operatora płatności internetowych,
  • Przygotować skuteczne opisy produktów,
  • Szybko i sprawnie pozyskać klientów do sklepu internetowego,
  • Wdrożyć we własnym sklepie e-mail marketing,
  • Określić jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online