Typ szkolenia: E-learning, testy praktyczne, materiały szkoleniowe(e-book)
Podstawowymi celami szkolenia jest zapoznanie uczestników z:
- Różnorodnymi technikami manipulacji,
- Istotą komunikacji międzyludzkiej i wpływu poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi,
- Regułami rządzącymi zachowaniami społecznymi,
- Ze sposobami działania poszczególnych technik psychomanipulacyjnych i nabrania umiejętności ich rozpoznawania oraz skutecznego odpierania,
- Trikami stosowanymi przez sprzedawców.
Aktywność czasowa w szkoleniu: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 8 godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do Szkolenia 24 h /7 na platformie szkoleniowej www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia wysłania danych dostępowych.
Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe Świadectwo ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.
Szkolenie zawiera:
Ponad 50 ilustracji prezentujących zastosowanie trików sprzedawców w praktyce,
Ponad 40 trików stosowanych przez sprzedawców,
Ponad 20 przykładów nieszablonowych ofert sprzedaży,
19 technik wywierania wpływu,
Reguły wywierania wpływu,
Jakie osoby są bardziej podatne na manipulację?
Jakie osoby są bardziej odporne na manipulację?
Czynniki zwiększające skuteczność perswazji,
Typy interakcji międzyludzkich,
Zasada kontrastu,
Zasada wzajemności,
Zasada ustępstw,
Technika Drzwiami w twarz,
Zasada zaangażowanie i konsekwencja,
Technika Stopa w drzwi,
Strategia Niskiej piłki,
Zasada społecznego dowodu słuszności,
Zasada lubienia i sympatii,
Co warunkuje u ludzi sympatię i lubienie,
Warunkowanie i skojarzenia,
Zasada autorytetu,
Rodzaje autorytetów,
Zasada niedostępności.
10 przykładów manipulacji społeczeństwem,
8 technik skutecznego zamykania sprzedaży.
Przykłady praktyczne
Grupa docelowa:
- Osoby zainteresowanych technikami wywierania wpływu,
- Osoby zainteresowane nauką skutecznej obrony przed manipulacją,
- Osoby zainteresowanych poznaniem metod obrony przed trikami stosowanymi przez sprzedawców,
- Osób zatrudnionych w handlu i usługach,
- Właścicieli oraz pracowników firm z sektora MŚP
Poziom zaawansowania: podstawowy
Warunki zaliczenia:
- Zapoznanie się z wszystkimi aktywnościami w szkoleniu,
- Zaliczenie testów praktycznych na min 80%
Przegląd
- Kategoria : Sprzedaż
- Czas trwania szkolenia : 8h
- Termin rozpoczęcia : Nabór ciągły
- Kliknij i zapisz się na szkolenie
Korzyści:
- Skuteczne przygotowanie do pracy z Klientem,
- Rozpoznawanie najważniejszych technik manipulacji i obrony przed nimi,
- Rozpoznawanie najważniejszych trików stosowanych przez sprzedawców,
- Rozpoznawanie reguł rządzących zachowaniami społecznymi.