Reklama
Prowadzenie sklepu internetowego od podstaw
  • Grudziądz
Popularne
129 za osobę(Stała)

Typ szkolenia: E-learning na platformie

Program szkolenia:

  1. Wybrane aspekty prawne.

  2. Jak przygotować biznes plan sklepu internetowego?

  3. Kim są klienci sklepów internetowych i  jakie są ich preferencje zakupowe?

  4. Jak dobrać właściwy model logistyczny do sklepu?

  5. Czym kierować się przy wyborze oprogramowania sklepu internetowego?

  6. Podstawowe zasady e-merchandisingu:

    • Najważniejsze elementy sklepu internetowego,

    • Tworzenie opisów produktów,

  7. Jak wybrać operatora płatności internetowych?

  8. Tanie i bezpłatne metody pozyskania klientów do sklepu internetowego.

  9. Jak pozyskiwać przychylne opinię od klientów?

  10. Zasady wykorzystania bloga firmowego do promocji sklepu.

  11. Najważniejsze zasady e-mail marketingu.

  12. Zasady działania w social mediach.

  13. Podstawowe zasady pozycjonowania.

W trakcie szkolenia otrzymasz dodatkowo:

  • Ponad 70 plansz edukacyjnych ułatwiających zapamiętanie najważniejszych elementów,

  • Ponad 300 narzędzi online ułatwiających pracę na każdym etapie działania twojego sklepu internetowego

Aktywność czasowa: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia wysłania dostępów do szkolenia.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe Świadectwo  ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) – wysyłane pocztą.

Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.

Grupa docelowa: 

Osoby planujące założenie działalności gospodarczej oraz sklepu internetowego.

Warunki zaliczenia:

  • zapoznanie się z pełną zawartością szkolenia

  • uzyskanie pełnej aktywności czasowej zgodnie z ofertą

Korzyści:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • właściwie przygotować się do założenia sklepu internetowego,

  • dostosować sklep internetowy do aktualnych przepisów prawnych,

  • wybrać oprogramowanie sklepu internetowego,

  • wybrać odpowiedniego operatora płatności internetowych,

  • przygotować skuteczne opisy produktów,

  • szybko i sprawnie pozyskać klientów do sklepu internetowego,

  • wdrożyć we własnym sklepie e-mail marketing,

  • określić jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online

Dostęp do kompleksowej wiedzy dla przyszłych i obecnych
właścicieli e-biznesu na wyciągnięcie ręki.

Przegląd

Korzyści:

  • możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
  • szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
  • nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
  • możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
  • możliwość pobrania wybranych materiałów szkoleniowych