Pracownik biura podróży (warsztat elearning)
Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!
Typ szkolenia: E-learning,testy i zadania praktyczne na platformie do nauki
Koszt szkolenia: 210 zł brutto/os.
Cel: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.
Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.
Aktywność czasowa w szkoleniu Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.
Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.
Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce
Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,
„Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,
Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.
2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie
Nowy dowód osobisty,
Stary dowód osobisty,
Paszport i jego zabezpieczenia,
Paszport dyplomatyczny,
Paszport służbowy MSZ,
Genewski Dokument Podróży,
Polski dokument podróży dla cudzoziemców,
Mały Ruch Graniczny,
Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy
Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,
Mowa ciała w praktyce,
Zasady autoprezentacji,
Sytuacje konfliktowe,
Stres w pracy.
5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży
Sprzedawca – role i zadania,
Bariery w komunikacji,
Rodzaje klientów,
Wybrane profile klientów biur podróży,
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
Polacy w podróży,
Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,
Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,
Usługi turystyczne a prawa konsumenta,
Zasady reklamacji w biurze podróży,
Tabela frankfurcka,
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.
6. Wybrane systemy rezerwacji
Kod linii lotniczych IATA,
Kod lotniska IATA,
Unijna czarna lista linii lotniczych,
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
TOM – wybrane funkcje systemu.
7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych
Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,
Ubezpieczenia turystyczne.
8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:
Przyszli pracownicy biur podróży,
Obecni pracownicy biur podróży,
Przyszli agenci turystyczni,
Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,
Studenci.
Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:
Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,
Prezentacje multimedialne,
Materiały multimedialne,
Słowniki,
Plansze edukacyjne,
Zadania warsztatowe.
Warunki ukończenia:
– dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu oraz uzyskanie pełnej aktywności czasowej na platformie zgodnie z ofertą
– wykonanie zadań warsztatowych
Korzyści udziału w szkoleniu:
– możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
– szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
– nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,
– możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,
– materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach
Zapisy
SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/pracownika-biura-podro zy-warsztat-e-learning/
Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)
Przegląd
- Kategoria : Edukacja - Pozostałe
- Czas trwania szkolenia : 18
- Osoba kontaktowa : szkolenia julamedia
- Kliknij i zapisz się na szkolenie
Korzyści:
- - możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
- - szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
- - nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,
- - możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,
- - materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach