Reklama
biuro podrozy jm 470×360 1
  • Cała Polska
Popularne
210 za osobę(Stała)

Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!

Typ szkolenia: E-learning,testy i zadania praktyczne na platformie do nauki

Koszt szkolenia: 210 zł brutto/os.

Cel: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Aktywność czasowa w szkoleniu Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.

Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,

Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,

„Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,

Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty,

Stary dowód osobisty,

Paszport i jego zabezpieczenia,

Paszport dyplomatyczny,

Paszport służbowy MSZ,

Genewski Dokument Podróży,

Polski dokument podróży dla cudzoziemców,

Mały Ruch Graniczny,

Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,

Mowa ciała w praktyce,

Zasady autoprezentacji,

Sytuacje konfliktowe,

Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania,

Bariery w komunikacji,

Rodzaje klientów,

Wybrane profile klientów biur podróży,

Zasady argumentacji w ofercie handlowej,

Polacy w podróży,

Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,

Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,

Usługi turystyczne a prawa konsumenta,

Zasady reklamacji w biurze podróży,

Tabela frankfurcka,

Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,

Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA,

Kod lotniska IATA,

Unijna czarna lista linii lotniczych,

MerlinX – Wybrane funkcje systemu,

TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,

Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające

Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży,

Obecni pracownicy biur podróży,

Przyszli agenci turystyczni,

Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,

Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany

Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,

Prezentacje multimedialne,

Materiały multimedialne,

Słowniki,

Plansze edukacyjne,

Zadania warsztatowe.

Warunki ukończenia:

– dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu oraz uzyskanie pełnej aktywności czasowej na platformie zgodnie z ofertą

– wykonanie zadań warsztatowych

Korzyści udziału w szkoleniu:

– możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,

– szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,

– nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,

– możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,

– materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach

Zapisy

SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/pracownika-biura-podro zy-warsztat-e-learning/

Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)

Przegląd

Korzyści:

  • - możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
  • - szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
  • - nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,
  • - możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,
  • - materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach