Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.
Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od momentu wysłania danych dostępowych. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wysyłane pocztą.
Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce
Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,
Kodeks Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,
Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.
2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie
Nowy dowód osobisty,
Stary dowód osobisty,
Paszport i jego zabezpieczenia,
Paszport dyplomatyczny,
Paszport służbowy MSZ,
Genewski Dokument Podróży,
Polski dokument podróży dla cudzoziemców,
Mały Ruch Graniczny,
Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy
Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,
Mowa ciała w praktyce,
Zasady autoprezentacji,
Sytuacje konfliktowe,
Stres w pracy.
5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży
Sprzedawca – role i zadania,
Bariery w komunikacji,
Rodzaje klientów,
Wybrane profile klientów biur podróży,
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
Polacy w podróży,
Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,
Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,
Usługi turystyczne a prawa konsumenta,
Zasady reklamacji w biurze podróży,
Tabela frankfurcka,
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.
6. Wybrane systemy rezerwacji
Kod linii lotniczych IATA,
Kod lotniska IATA,
Unijna czarna lista linii lotniczych,
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
TOM – wybrane funkcje systemu.
7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych
Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,
Ubezpieczenia turystyczne.
8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:
- Przyszli pracownicy biur podróży,
- Obecni pracownicy biur podróży,
- Przyszli agenci turystyczni,
- Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,
- Studenci.
Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:
- Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,
- Prezentacje multimedialne,
- Materiały multimedialne,
- Słowniki,
- Plansze edukacyjne,
- Zadania warsztatowe.
Warunki zaliczenia:
- Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu,
- Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 24 h,
- Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych
Przegląd
- Kategoria: Turystyka
- Czas trwania szkolenia: 24h
- Termin rozpoczęcia: Nabór trwa
- Kliknij i zapisz się na szkolenie
Korzyści:
- Możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie, dostosowanie tempa nauki do swoich potrzeb,
- Szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,
- Nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
- Możliwość wykonania szkolenia z każdego miejsca ze stałym łączem internetowym,
- Materiały szkoleniowe w różnych formach