Reklama
Moodle: Tworzenie kursów z elementami grywalizacji
  • Rzeszów
Popularne
500 (Stała)

Grywalizacja lub gryfikacja lub gamifikacja (ang. gamification) – wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia zaangażowania ludzi. Technika bazuje na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych osiągalnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. Grywalizacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, które są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.

Celem szkolenia jest poznanie technik związanych z tworzeniem kursów na platformie Moodle z wykorzystaniem elementów grywalizacji.

Ramowy program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do grywalizacji,
  2. Dostosowanie Moodle do wprowadzenia elementów grywalizacji,
  3. Omówienie wtyczek umożliwiających grywalizację,
  4. Opracowywanie scenariusza grywalizacji,
  5. Tworzenie grywalizacji w praktyce.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • Dobrać elementy niezbędne do tworzenia grywalizacji,
  • Opracowywać scenariusze kursów z elementami grywalizacji,
  • Tworzyć kursy z elementami grywalizacji.
Koszt szkolenia:500 zł brutto/os.
Minimalna ilość Uczestników:1
Maksymalna ilość Uczestników:2
Typ szkolenia:stacjonarne lub wideoszkolenie
Termin szkolenia:możliwość samodzielnego ustalenia
Czas trwania:5 godzin zegarowych

 

Miejsce szkolenia:Rzeszów
Zaświadczanie o ukończeniu szkolenie:TAK
Materiały szkoleniowe:TAK
Poziom zaawansowania:podstawowy / średniozaawansowany

Grupa docelowa:

  • Trenerzy,
  • Nauczyciele,
  • Administratorzy Moodle.

Grywalizację można stosować w wielu branżach i dziedzinach życia np.:

  • Marketingu.
  • Sprzedaży internetowej i osobistej.
  • Szkoleniu pracowników.
  • Rozwoju osobistym.
  • Edukacji.
  • Finansach.
  • Sporcie.
  • Programach społecznych i ekologicznych.
  • Programach rządowych.
  • W produktach.

Przegląd

Korzyści:

  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera,
  • Szkolenie w trybie trener – uczestnik z nastawieniem na omówienie praktycznych zagadnień,
  • Praca na realnym przykładzie,
  • Indywidualne podejście do Uczestnika,
  • Możliwość szybszego przyswojenia materiału w porównaniu ze szkoleniem prowadzonym w kilkuosobowej grupie,
  • Możliwość dostosowanie programu szkolenia do potrzeb użytkownika,
  • Tempo nauki dostosowane do stopnia zaawansowania Uczestników,
  • Możliwość elastycznego dostosowania terminu szkolenia,