Reklama
Grajki majki zajęcia, gry i zabawy ruchowo muzyczne dla dzieci w szkole częśc 1
  • Warszawa
Popularne
89 za osobę

KAŻDY z oDCINKÓW GRAJKI MAJKI ZAWIERA
różne warianty zaproszenia do ruchunaukę (którą dzieci będą odczuwać jako zabawę) konkretnych choreoografiizabawęróżne elementy sztuki

GRAJKI MAJKI ZAWIERAJĄ CHOREOGRAFIE DO PIOSENEK

  • Kolorowe Dzieci
  • Wstawaj to już Wiosna
  • Deszczowa Moja Planeta
  • My chcemy grać w zielone
  • A ja wolę moją mamę
  • Marzenia się spełniają

GRAJKI MAJKI TO ZAJĘCIA które w niestandardowy sposób wesprą realizację materiału edukacyjnego, którego treścią jest tolerancja, podróżowanie i odkrywanie świata, ochrona środowiska, cykle przyrody, poczucie własnej wartości. GrajkiMajki to 25 odcinków gotowych do zrealizowania zajęć artystycznych, zawierających 7 choreografii, ok 20 zabaw i niezliczoną ilość pomysłów na wykorzystanie ruchu, muzyki, tańca i sztuki w klasie i szkole.

GRAJKI MAJKI TO 8 MODUŁÓW WPROWADZENIE ORAZ POSZCZEGÓLNE CHOREOGRAFIE:

“Kolorowe Dzieci” to 4 części
uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– lekcję tolerancji,
– automasaż,
– zabawę “Freez” wariant 1, 2 i 3,
– elementy terapii ruchem i tańcem,
– elementy kontak-improwizacji w parze,
– elementy ruchu Labana.

“Wstawaj to już Wiosna”
to 3 części uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– elementy jogi dla dziec,i
– jakości ruchu Labana,
– zabawy ruchowe,
– zabawę “Dyskoteka” .

“Deszczowa Piosenka” to 3 części uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– rozgrzewkę na wesoło,
– opowieść ruchową,
– rytuały,
– wykorzystanie codzienności w tworzeniu choreografii.

“Moja Planeta” to 4 części uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– ruchowa rymowanka obyczajowa
– zabawę “Dyskoteka” z jakościami ruchu Labana,
– alfabet pewności siebie,
– elementy treningu mentalnego,
– rozgrzewkę wyobrażeniową – piłka,
– zabawę w serca.

“A ja wolę moją mamę” to 5 części uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– elementy jogi dla dzieci,
– warsztaty rękodzieła,
– elementy terapii tańcem i ruchem,
– zabawy ruchowe.

“My chcemy grać w zielone” to 4 części uzupełnione o:
– metodę nauczania Rytm i Melodia,
– zabawę łapkową
– zabawy w parze
– zabawę na uważność
– zabawę woreczkowa
– zabawę z samochodzikami
-BONUS Choreografia “Piosenka Biedronki”

“Marzenia się spełniają” to 3 części uzupełnione o:
– metoda nauczania Rytm i Melodia
– freestyle
– warsztat rękodzieła
– zabawy ruchowe.

OPINIE KLIENTÓW NA TEMAT NASZYCH PRODUKTÓW ONLINE

Dziewczyny, piszę żeby podziękować! Podziękować za moc inspiracji i cudowny scenariusz, który rozbawił moich uczniów i wzruszył rodziców. I mnóstwo dodatkowych materiałów. A najbardziej jestem wdzięczna za nowe podejście do szkolnych przedstawień i występujących w nich uczniów. Dziękuję!!!

– Joasia – nauczycielka realizująca szkolne jasełka wg pakietu Uwierz w Święta

Niedawno koleżanka poleciła mi Państwa stronę. Zainteresowałam się, gdyż jestem fanką Majki Jeżowskie (wychowałam się na jej piosenkach), a nie byłam świadoma jej pracy na rzecz edukacji!!! To była miła niespodzianka. Skorzystałam z darmowej oferty Państwa szkoleń on-line. Właśnie obejrzałam seminarium ‘Jak wykorzystać taniec jako metodę dydaktyczną na lekcji’. Serdecznie dziękuję za ciekawe materiały.

-Anna – uczestniczka webinaru

Jestem nauczycielem muzyki (śpiewamy, gramy, poruszamy się w rytm i “w nastrój” muzyki) od wielu lat. Uczę też historii. I im dłużej pracuję, ty, mniej podoba mi się koncepcja pracy naszych szkół. Próbuję czasem coś zrobić inaczej, zmienić, poszukuję nowych, lepszych, ciekawszych sposobów pracy z dziećmi. Dziękuje za Wsze podejście do edukacji. I cały kurs! Mam nadzieję, że w waszej Akademii znajdę nowe wskazówki.

– Ela – uczestniczka kursu online Rytm i Melodia

Przegląd