symulator600
  • 16 czerwca 2020 19:44
  • Rzeszów
Top Polecane
150 za osobę(Stała)

Chcesz założyć sklep internetowy, ale nie wiesz które oprogramowanie wybrać? Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych i swojego cennego czasu. Sprawdź w praktyce jak łatwo możesz zarządzać sklepem internetowym. Przekonaj się dlaczego WordPress i WooCommerce to idealne rozwiązania dla Ciebie.

Czas
Dzięki naszemu symulatorowi, możesz swobodnie dodawać, edytować i tworzyć poszczególne elementy sklepu internetowego przez okres 60 dni.

Wygoda
Otrzymujesz w pełni skonfigurowany symulator sklepu internetowego bazujący na WordPress i WooCommerce

Oszczędność
Dzięki naszemu symulatorowi, możesz testować i lepiej poznać zasady działania sklepu internetowy bez stresu oraz konieczności angażowania dużych środków finansowych.

Funkcje
Symulator oferuje wszystkie najważniejsze funkcje, które umożliwiają tworzenie i zarządzenie sklepem internetowym oraz sprawną i wygodną obsługę klientów.

Funkcje dostępne w symulatorze:

  • widgety ułatwiające tworzenie nowych układów strony,
  • widgety produktów,
  • przykładowe produktu, kategorie i tagi,
  • generator raportów sprzedażowych,
  • obsługa stanów magazynowych,
  • obsługa różnych metod wysyłki,
  • statystyki sklepu z podziałem na produkty i kategorie,
  • obsługa zakupów z rejestracją / bez rejestracji,
  • mailowe potwierdzenie złożenia / otrzymania zamówienia,
  • konfigurowalne wiadomości e-mail w sklepie,
  • obsługa kuponów rabatowych,
  • dostosowanie do wymogów RODO i Ustawy o prawach konsumenta,
  • porównywarka produktów,
  • wyświetlanie nowych produktów, polecanych produktów i kategorii produktów na stronie głównej,
  • szybki podgląd produktów bez konieczności wchodzenia na stronę produktu,
  • możliwość przypisania różnych cen produktów różnym grupom klientów,
  • możliwość dodania bloga
  • lista życzeń,
  • edytor pól w zamówieniu i koszyku,
  • dodatkowa zakładka na karcie produktu np. z informacją o zasadach dostawy,
  • układ produktów na stronie kategorii produktów: lista lub siatka,
  • lista najczęściej zadawanych pytań,
  • wyszukiwarka produktów,
  • zarządzanie opiniami klientów,
  • filtry dla produktów np. cenowe,
  • mapa strony,
  • opcja podziel się (share) na karcie produktu,
  • slajder na stronie głównej,
  • znaczek nowość i promocja przy wybranych produktach,
  • newsletter i autoresponder z obsługą do 2 tys. użytkowników,
  • instalacja tłumaczeń wtyczek.
  • rozszerzenie ułatwiające pozycjonowanie sklepu.

Przegląd

Korzyści:

  • Możliwość swobodnego dodawania i edytowania poszczególnych elementów sklepu np.
  • dodawania różnych typów produktów oraz ich opisów,
  • zmienia układu strony sklepu,
  • tworzenia raportów sprzedażowych,
  • zarządzania metodami płatności i wysyłki,
  • zarządzania zamówieniami i bazą klientów,
  • zarządzanie stanami magazynowymi,
  • tworzenie i edycja kuponów,
  • tworzenie i edycja maili wysyłanych do klientów,
  • testowanie opcji cross-selling i up-selling,
  • testowanie uzależnienia ceny od przynależności do określonej grupy klientów,
  • dodawanie i edytowanie gotowych widgetów np. wyświetlających polecane produkty.
  • Możliwość przetestowania działania sklepu zarówno jako klient, jak i jego administrator.