INFORMACJE OGÓLNE
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez firmę Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz z siedzibą przy ul. Sportowa 2/106, 35-111 Rzeszów.
Definicje:
Administrator serwisu, Sprzedawca – Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz,
ul. Sportowa 2/106, 35-111 Rzeszów,
biuro@skutecznykurs.pl, tel. 792-794-008 (pn – pt 9.00 – 15.30)
NIP: 8132900041, REGON: 180946683,
Nr konta: Credit Agricole 81 1940 1076 4861 6861 0000 0000Serwis – witryna internetowa dostępna w Internecie pod adresem skutecznykurs.pl
- Cena – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca należne podatki) należnego Sprzedawcy tytułem zrealizowania usługi lub sprzedaży Towaru prezentowanego w Serwisie. Wszystkie ceny podane w serwisie są cenami jednostkowymi tj. za 1 sztukę.
- Funkcjonalność – zdolność Treści Cyfrowej lub Towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia
- Integracja – połączenie Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej z elementami Środowiska Cyfrowego Klienta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o Dostarczanie Treści Cyfrowej.
- Interoperacyjność – zdolność Treści Cyfrowej do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z Treści Cyfrowej lub Towaru tego samego rodzaju.
- Kod promocyjny – kod promocyjny wydawany przez Sprzedawcę uprawniający do nabycia Towarów oferowanych w Serwisie przy uwzględnieniu określonego rabatu procentowego lub kwotowego.
- Klient – Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą i/lub osoby prawne korzystające z odpłatnych funkcji serwisu.
- Konto – Darmowy i indywidualny dostęp do Serwisu, który umożliwia dodawanie do niego Ofert oraz korzystanie z Panelu zarządzania.
Oferta szkolenia – sporządzone przez Klienta ogłoszenie dotyczące organizacji kursu lub szkolenia i zamieszczane w Serwisie, na warunkach przewidzianych w Regulaminie
- Oferta bezpłatna – Oferta szkolenia, którego dodanie w Serwisie nie wiążę się z żadnymi kosztami po stronie Użytkownika. Oferta taka widoczne będzie w Serwisie przez 30 dni. Po tym czasie Użytkownik może ogłoszenie przedłużyć lub usunąć.
Oferta standardowa – Oferta szkolenia dodana w Serwisie przez Klient. Ilość dostępnych ofert standardowych uzależniona jest od posiadanej przez Klienta subskrypcji.
Oferta wyróżniona – Oferta szkolenia, która zostało dodane w Serwisie i na wyraźne życzenie Klient w specjalny sposób wyróżnione lub którego termin aktywności został wydłużony. Dodanie takiego ogłoszenia wiąże się z opłatą przewidzianą w Regulaminie oraz na stronie https://skutecznykurs.pl/cennik/
- Panel zarządzania – Specjalne miejsce w serwisie, które umożliwia Klientowi dodawanie i zarządzanie ofertami szkoleń oraz swoimi danymi.
Promocja: Czasowa opcja upoważniająca klienta do otrzymania dodatkowych bonusów, których wartość i rodzaj uzależniony jest od jego aktywności w Serwisie.
Regulamin – Niniejszy regulamin udostępniany w sposób ciągły na stronie serwisu SkuteczyKurs.pl pod adresem https://skutecznykurs.pl/regulamin
- Subskrypcja – Rodzaj odpłatnej usługi, umożliwiającej Klientowi zamieszczenie w serwisie określonej ilości Ofert bezpłatnych i Ofert standardowych. Cennik oraz szczegółowe dane na temat subskrypcji dostępne są na stronie https://skutecznykurs.pl/cennik/
- Środowisko Cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klient w celu uzyskania dostępu do Treści Cyfrowej lub Usług Cyfrowych w celu korzystania z nich.
- Towary (dawniej produkty): oferty, subskrypcje oraz wizytówki firm dostępne w serwisie Sprzedawcy. Wszystkie towary dostępne w Serwisie udostępniane są w postaci Treści Cyfrowych i/lub Usługi Cyfrowej
- Treści Cyfrowe – treści wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej niezapisane na materialnym nośniku, dostarczane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny.
- Informacje o funkcjonalności Treści Cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony, dostępności wsparcia technicznego i aktualizacji, a także mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności Treści Cyfrowych, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć znajdują się na karcie KORZYSTANIE Z TREŚCI CYFROWYCH
- Treść Cyfrową dostarcza się w wersji wskazanej na karcie KORZYSTANIE Z TREŚCI CYFROWYCH
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klienta z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towarów za zapłatą Ceny;
- Usługa Cyfrowa – usługa dostarczana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu na rzecz Klienta za zapłatą Ceny, pozwalająca Klientowi na:
- wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
- wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi,
- inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Towarach, dotyczy to również Usług Cyfrowych, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia;
Użytkownik – Każda osoba korzystają z zasobów serwisu skutecznykurs.pl
- Wizytówka firmy – Specjalne miejsce w serwisie, które umożliwia Klientowi prezentacje swoich ofert oraz zamieszczenie dodatkowych informacji na temat swojej działalności. Wizytówka firmy wymaga posiadania aktywnej subskrypcji.
OFERTA SERWISU
- Oferta serwisu obejmuje:
- Możliwość dodawania i zarządzania ofertami szkoleń,
- Wykupienie usług związanych z możliwością zamieszczania w serwisie ofert lub ich promowania,
- Możliwość dodania i edycji wizytówki firmy szkoleniowej,
- Możliwość przeglądania zamieszczonych ofert szkoleń przez Użytkowników,
- Możliwość przesyłania zapytań dotyczących zamieszczonych w serwisie Ofert szkoleń.
- Oferty szkoleń w serwisie mogą być dodawane jedynie przez Klientów.
- W serwisie mogą być dodawane tylko i wyłącznie oferty dotyczące:
- organizacji kursów,
- organizacji szkoleń,
- organizacji korepetycji,
oraz - działalności edukacyjnej prowadzonej przez wszystkie typy szkoły,
- działalności edukacyjnej prowadzonej przez uczelnie.
- Oferty, który nie dotyczą w/w działalności będą z serwisu usuwane.
- Oferty zawierające linki programów partnerskich będą z serwisu usuwane.
ZASADY KORZYSTANIA Z BEZPŁATNYCH FUNKCJI SERWISU
- Przeglądanie danych zawartych w serwisie jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami użytkownika wobec Administratora.
- Przeglądanie zawartości serwisu nie wymaga rejestracji w serwisie.
- Przeglądanie zawartości serwisu wymaga posiadanie urządzenia wyposażonego w przeglądarkę internetową oraz dostępu do sieci Internet.
KONTO KLIENTA
- Założenie Konta jest warunkiem koniecznym do korzystania z pełnej funkcjonalności oferowanej przez Serwis.
- Do założenia Konta wymagane jest podanie nazwy Klienta, imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu email, a także kliknięcie w link aktywacyjny.
- Konto może zostać założone poprzez kliknięcie na dowolnej stronie Serwisu ikony “ludzika” (Zaloguj się / Zarejestruj się) lub w trakcie dodawania pierwszej oferty.
- W momencie aktywacji konta, Klient ma możliwość wprowadzenia dodatkowych informacji na temat swojej oferty, modyfikować dane kontaktowe oraz zarządzać swoim ofertami i subskrypcjami.
- Wprowadzenie przez Klienta dodatkowych danych nie jest obowiązkowe.
- Klient może w każdym momencie usunąć swoje Konto poprzez przesłanie stosowanej informacji na adres biuro@skutecznykurs.pl. Zgłoszenie musi zostać wysłane z adresu email, który został przypisany do Konta.
- Usunięcie przez Klienta swojego Konto, spowoduje trwałe i nie odwracalne usunięcie wszystkich danych przez niego wprowadzonych.
OFERTY STANDARDOWE
- Każda ofert standardowa ważna jest przez okres 30 dni od momentu jej aktywacji.
- Po upływie 30 dni oferta standardowa może zostać przedłużona na kolejny okres.
- Dodawanie i przedłużenie oferty standardowej nie wymaga posiadania aktywnej, płatnej subskrypcji.
- Klient w każdym momencie może zmienić ofertę standardową na ofertę wyróżnioną zgodnie z regulacjami opisanymi w dalszej części Regulaminu.
- Oferty standardowe i wyróżnione mogą być dodawane jedynie w języku polskim. Oferty w innych językach będą usuwane z serwisu.
- Dodawanie oferty standardowej możliwe jest przy pomocy specjalnego formularza dostępnego w górnym menu Serwisu lub poprzez Panel Zarządzania.
- Publikacja oferty następuje automatycznie po dokonaniu przez klienta jej wysłania.
- Każda oferta może zostać przypisane do maksymalnie 1 typu szkolenia.
- Każda oferta może zostać przypisane do maksymalnie 1 kategorii głównej szkolenia i 1 podkategorii.
- W trakcie dodawania oferty Klient zobowiązany jest wskazać wybraną lokalizację – Miasto. Podawanie szczegółowego adresu nie jest obowiązkowe.
- W trakcie dodawania oferty Klient, może podać dodatkowe informacje np. link prowadzący do zapisu na oferowane przez siebie szkolenie.
- Klient do każdej oferty może dodać maksymalnie 4 zdjęcia zapisane w formacie png,jpg lub gif. Maksymalny rozmiar pliku to 1Mb.
- Klient samodzielnie ustala treść swojej oferty. Treść oferty musi być jednak zgodna ze stanem faktycznym oraz nie może w żaden sposób naruszać obowiązujących przepisów prawnych, a także powszechnie stosowanych zasad współżycia społecznego. Treść ofert niezgodnych z prawem oraz wszystkie informacje potrzebne do zlokalizowania Klienta będą przekazywane odpowiednim organom ścigania.
- Dodanie do Serwisu oferty powinno wiązać się z rzeczywistym zamiarem dokonania transakcji, której oferta dotyczy.
- Treść oferty powinna nawiązywać do oferowanego Usługi, opisywać ją dokładnie, rzetelnie i kompletnie. Żaden element oferty nie może wprowadzać w błąd innych Użytkowników, w szczególności co do zakresu świadczonej przez Klienta usługi.
- Na stronach Serwisu zamieszczany jest formularz kontaktowy, który (bez ujawniania adresu e-mail ogłoszeniodawcy) umożliwia każdemu Użytkownikowi przesłanie wiadomości na adres e-mail przypisany do oferty.
OFERTY WYRÓŻNIONE
- Każdy Klient, który dodał w Serwisie swoje Oferty szkoleń może skorzystać z dodatkowych możliwości wyróżnienia ich lub przedłużenia ich ważności na dłuższy okres czasu.
- Serwis umożliwia 4 rodzaje wyróżnienia ofert:
- Jumper: umożliwia podbicie oferty szkolenia na 7 dni. Koszt usługi to 5 zł
- TOP 15: umożliwia przypisanie oferty szkolenia do kategorii TOP na 15 dni. Koszt usługi to 10 zł. Tak wyróżniona oferta otrzymuje oznaczenie TOP i będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania przed ofertami standardowymi.
- TOP i Polecane / 7: umożliwia przypisanie oferty szkolenia do kategorii TOP oraz Polecane na 7 dni. Koszt usługi to 15 zł. Tak wyróżniona oferta otrzymuje oznaczenie TOP oraz Polecane i będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania przed ofertami standardowymi.
- TOP i Polecane / 15: umożliwia przypisanie oferty szkolenia do kategorii TOP oraz Polecane na 15 dni. Koszt usługi to 25 zł. Tak wyróżniona oferta otrzymuje oznaczenie TOP oraz Polecane i będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania przed ofertami standardowymi.
- Zamówienia na oferty wyróżnione można składać z poziomu Panelu Zarządzania. Dostęp do Panelu możliwy jest jedynie dla zarejestrowanych Klientów, którzy zaloguj się do Serwisu.
- Usługa zostanie aktywowana automatycznie w przypadku transakcji opłaconej z wykorzystaniem bramki płatności Tpay.com
- Usługa zostanie aktywowana w ciągu 48h roboczych w przypadku transakcji opłaconej z wykorzystaniem przelewu tradycyjnego.
SUBSKRYPCJE
- Korzystanie z wszystkich funkcjonalności serwisu wymaga posiadania aktywnej subskrypcji.
- Każda subskrypcja ważna jest przez okres 30 dni od momentu jej aktywacji.
- Po upływie 30 dni subskrypcja może zostać przedłużona lub zmieniona na inną.
- Poszczególne subskrypcje różnią się między sobą ilością ofert standardowych jaką w danym czasie Klient może dodać do serwisu.
- Nie wykorzystany w danym okresie oferty standardowe przepadają.
- Subskrypcja nie ma charakteru automatycznego odnawiania. Każde kolejne odnowienie musi zostać zainicjowane przez Klienta.
- W przypadku nie przedłużenie płatnej subskrypcji, Klient utraci możliwość odnowienia ofert dodanych do serwisu. Oferty standardowe mogą zostać ponownie odnowione w panelu zarządzania, po aktywacji kolejnej subskrypcji.
- W serwisie dostępne są 4 rodzaje subskrypcji:
- Starter – umożliwia dodanie 3 bezpłatnych ofert standardowych (subskrypcja aktywowana automatycznie pod rejestracji w serwisie)
- Small – umożliwia dodanie 20 ofert standardowych – koszt usługi wynosi 49 zł / m-c
- Medium – umożliwia dodanie 50 ofert standardowych – koszt usługi wynosi 99 zł / m-c
- Max – umożliwia dodanie 1000 ofert standardowych – koszt usługi wynosi 149 zł / m-c
- Aktualny cennik subskrypcji dostępny jest pod adresem https://skutecznykurs.pl/cennik/
WIZYTÓWKA FIRMY SZKOLENIOWEJ
- Każdy Klient posiadający w systemie aktywną subskrypcję, może aktywować wizytówkę swojej firmy szkoleniowej.
- Dodawanie i edycji wizytówki możliwa jest poprzez Panel zarządzania dostępny w serwisie.
- Wizytówka firmy umożliwia dodanie:
- Własnego bannera promocyjnego,
- Logotypu firmy szkoleniowej,
- Opis działalności,
- Linku do strony firmowej,
- Danych kontaktowych firmy,
- Godziny otwarcia / kontaktu,
- Formularza umożliwiającego przesłanie zapytania oraz
- Wyświetlanie wszystkich ofert dodanych w serwisie.
- Korzystanie z wizytówki firmy, nie wiąże się z dodatkowymi opłatami po stronie klienta.
PŁATNOŚCI I FAKTURY
- Wszystkie podane w Serwisie ceny są kwotami brutto, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
- Na zakupione w serwisie oferty wyróżnione oraz subskrypcje wystawiana jest faktura VAT zw.
- Faktura wysyłana jest na adres email podany w zamówieniu w ciągu 3 dni roboczych.
- W trakcie składania zamówienia lub w Panelu Zarządzania, Klient może wprowadzić dane potrzebne do wystawienia faktury.
- Przed dokonaniem zamówienia, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych potrzebnych do wystawienia faktury.
- Za Towary Klient może zapłacić 1 z 2 metod płatności
Metoda 1: Przelewy bankowy
Credit Agricole nr konta 81 1940 1076 4861 6861 0000 0000
Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz
ul.Sportowa 2/106 35-111 Rzeszów
NIP: 8132900041, REGON: 180946683
w tytule proszę podać numer zamówienia otrzymany drogą mailową
Metoda 2: Przelew natychmiastowy online z wykorzystaniem serwisu – Tpay.com
- Bez względu na wybranę metodę płatności, Serwis nie pobiera od Klienta dodatkowej prowizji.
- Zamówienia można składać 24/7. Zamówienia są realizowane tylko w godzinach pracy firmy: pn-pt 9.00 do 15.30 za wyjątkiem Towarów opłaconych poprzez bramkę płatności Tpay.com. W tym przypadku zamówienia realizowane są w czasie do 15 minut.
- Zamówienie dotyczące towarów zostanie w pełni zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia z banku lub od operatora transakcji online (Tpay.com) informacji o dokonaniu płatności. Realizacja zamówienia następuje do maksymalnie 48 godz. roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Zakończenie realizacji zamówienia, potwierdzone zostanie wysłaniem na adres email Klienta maila o tytule: “Twoje zamówienie z dnia […] zostało zrealizowane”.
- Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności Administrator, prześle wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta w czasie rejestracji lub składania zamówienia, z informacją potwierdzającą otrzymanie należności za zamówione towary oraz informacją o sposobie realizacji zamówienia. Wysłanie w/w wiadomości przez Sprzedawcę, jest równoznaczne z dostarczeniem Treści Cyfrowych i uprawnia Klienta do uzyskania dostępu do zamówionych Towarów. Klient jest zobowiązany sprawdzić czy otrzymał emaila od Sprzedawcy. Jeżeli w ciągu 48 godz. taka wiadomość nie dotrze, Klienta jest zobowiązany do kontaktu ze Sprzedawcą.
- Jeśli zrealizowanie zamówienia nie jest możliwe, Administrator poinformuje Klient o zaistniałej sytuacji przesyłając wiadomość na adres e-mail podany przez Klienta w czasie rejestracji / składania zamówienia. W przypadku opłacenia przez Klienta zamówienia, którego zrealizowanie nie jest możliwe w przeciągu 72 godzin roboczych, Administrator dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego wpłata nastąpiła.
- Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej w wyznaczonym czasie 72 godzin roboczych Klient:
- wzywa Sprzedawcę do ich dostarczenia, a jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży albo
- może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez wzywania do dostarczenia Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej, jeżeli:
1) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej lub
2) Klient i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy Sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży, a Klient powinien wówczas zainstalować te aktualizacje w rozsądnym czasie, w szczególności w terminie wskazanym przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży, jeżeli Klient, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści Cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Treści Cyfrowej.
- Jeżeli Klient nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
- poinformował Klient o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
- niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
- Klient ma obowiązek współpracować ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych (w tym przykładowo przy zastosowaniu komunikacji e-mailowej, telefonicznej, poprzez przesłanie wymaganych printscreenów), w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klient.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży Treści Cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści Cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
- W przypadku Treści Cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży takiej Treści Cyfrowej, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową Sprzedaży miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemania określone powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
- Środowisko Cyfrowe Klient nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy Sprzedaży;
- Klient, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy Sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową Sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klient, nie wykonuje tego obowiązku.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klient treści niniejszego regulaminu. Akceptacja regulaminu jest niezbędne przy każdorazowym zamówieniu. Za moment dostarczenia:
- Treści Cyfrowej – Sprzedawca i Klient przyjmują moment wysłania przez Administratora maila potwierdzającego zakończenie realizacji zamówienia Klienta,
- Usług Cyfrowych – Sprzedawca i Klient przyjmują moment opłacenia i aktywacji przez Klienta zakupionej Usługi.
- Poprzez złożenie zamówienia oraz zawarcie Umowy Sprzedaży, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz.926 z późn. zm.) na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
- Podawanie oraz przetwarzanie danych osobowych przez Użytkownika, służy celom oraz odbywa się na zasadach opisanych w Polityce Prywatności stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.
REKLAMACJE
- Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne poinformowanie Administratora o zaistniałej sytuacji poprzez korespondencje na adres e-mail: biuro@skutecznykurs.pl We wniosku reklamacyjnym należy podać nazwę usługi, dane klienta, datę zakupu oraz opis powodu reklamacji.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagać uzupełnienia, to Administrator przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Reklamacje Klient zgłasza w terminie 14 dni od daty zakupu usługi poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@skutecznykurs.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedającego i w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej nadawcy (Klienta). Stanowisko Sprzedającego w sprawie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczne.
- Zwrot kosztów w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez firmę Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz , będzie dokonywany w sposób ustalony z Klientem, w terminie do 14 dni roboczych od momentu poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji na Jego korzyść.
- Za moment zawarcia umowy sprzedaży uważa się moment otrzymania przez firmę Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz potwierdzenia zamówienia dokonanego przez Klienta.
- Jeżeli Treść Cyfrowa i / lub Usługa Cyfrowa są niezgodne z Umową Sprzedaży, to Klient może:
a. żądać doprowadzenia do jej zgodności z Umową Sprzedaży.- Jeżeli doprowadzenie do zgodności Treść Cyfrowa i / lub Usługa Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści Cyfrowej i / lub Usługa Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży oraz wartość Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej zgodnych z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca doprowadza Treść Cyfrową i / lub Usługę Cyfrową do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową Sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści Cyfrowej i/lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży ponosi Sprzedawca.
b. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy:
- doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy;
- Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży;
- brak zgodności Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść Cyfrową i / lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży;
- brak zgodności Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania z opcji żądania doprowadzenia Treści Cyfrowych i / lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaż
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli Treść Cyfrowa i / lub Usługi Cyfrowej są dostarczane w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej Umową Sprzedaży jest nieistotny.
- Po odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które
- są użyteczne wyłącznie w związku z Treścią Cyfrową i / lub Usługą Cyfrową, które stanowiły przedmiot Umowy Sprzedaży;
- dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Treści Cyfrowej i / lub Usługą Cyfrową, które stanowiły przedmiot Umowy Sprzedaży;
- zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
- zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- Sprzedawca udostępnia Klienta na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w pkt powyżej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Treści Cyfrowych, w szczególności przez uniemożliwienie Klientowi dostępu do Treści Cyfrowych i / lub Usługi Cyfrowej lub zablokowanie Konta Klienta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowej i / lub Usługi Cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści Cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
Sprzedawca może dokonać zmiany Treści Cyfrowe i / lub Usługi Cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową Sprzedaży, z uzasadnionych przyczyn wskazanych sekcji Postanowienia Końcowe Regulaminu Sprzedaży. Nie jest możliwe dokonanie zmiany Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej dostarczanych w sposób jednorazowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Aktualny regulamin jest zawsze dostępny w Serwisie. W przypadku wątpliwości Klient powinien zwrócić się do Sprzedającego z prośbą o wyjaśnienie postanowień Regulaminu.
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do czasowego lub całkowitego zawieszenia działania Serwisu lub jego zamknięcia bez podania przyczyny.
- Administrator serwisu sobie prawo do modyfikowania lub usuwania Ofert szkoleń niezgodnych z postanowieniami Regulaminu.
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego zablokowania Klientów naruszających postanowienia Regulaminu.
- Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany wyglądu Serwisu oraz jego funkcjonalności.
- Podawanie oraz przetwarzanie danych osobowych przez Klienta, służy celom oraz odbywa się na zasadach opisanych w Polityce prywatności stanowiącej integralną część niniejszego regulaminu.
- Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za:
- Brak zainteresowania ofertami Klienta.
- Treść ogłoszeń oraz linki do zasobów ujętych w treści ogłoszenia.
- Zamieszczenie przez klientów danych niezgodnych z prawdą lub podanie danych fałszywych.
- Składane przez klientów oświadczenia drugiej stronie transakcji.
- Realizację obowiązków klientów wynikających z rękojmi i gwarancji dotyczących przedmiotu Oferty,
- Za to w jaki sposób, ani do jakich celów dane zamieszczone w Serwisie zostaną wykorzystane.
- Działanie siły wyższej, systemów teleinformatycznych lub urządzeń od Administratora niezależnych,
- Tymczasową niedostępność Serwisu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
- Wszelkie uwagi do postanowień niniejszego regulaminu winny być przesyłane na adres: biuro@skutecznykurs.pl
Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.12.2022 r